FRAGT & RETURNERING
FRAGT OG LEVERING
Vi har gratis fragt på alle ordre over 500 kr. til Danmark. Vi sender fragtfrit, hvor du kan afhente din pakke i nærmeste pakkeshop. Handler du for under 500 kr., kan du tilkøbe fragt fra 49 kr. Vores leveringstid er 5-6 hverdage, medmindre andet er anført på produktet.
Du er også velkommen, efter aftale, at hente i vore butik på Myseregaard.. Her skal du blot vælge ‘Afhentning’ under levering - og så vil du modtage en e-mail når din ordre er pakket og klar til afhentning.
Bemærk! Ved travle perioder kan der forekomme længere leveringstid.
INTERNATIONAL LEVERING
Vi sender gerne til udlandet. Vores priser for international levering varierer. Du vil derfor få oplyst prisen på din levering ved dit checkout.
FORTRYDELSESRET, RETURNERING OG OMBYTNING
www.lieblich.dk har altid 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen ubrugt og i samme stand som den er modtaget.
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
For at returnere din vare, skal du sende den til os med den vedlagte faktura - eller en kopi af den. Du skal selv betale de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen - og du har selv ansvaret for pakken, indtil vi har modtaget den. Derfor anbefaler vi altid, at sende med forsikret post - samt at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumenterer at varen er sendt afsted.
Så snart vi har modtaget din vare og godkendt returneringen, får du en mail med bekræftelse. Vi vil hurtigst muligt refunderer købsbeløbet - til samme betalingsform og kort, som varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.
Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden vare, laver du bare en ny bestilling på vores hjemmeside af den nye vare. Du skal stadig selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnerer den vare du ønsker at ombytte.
Returvarer skal sendes til:
Trine Pihl - Myseregaard
Kirkevej 5
3790 Hasle
BEMÆRK! Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik, pakkeboks eller pr. efterkrav. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender - hvorefter den må sendes på ny.
REKLAMATIONER
Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde både en beskrivelse og et billede af fejlen.
Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages senest 5 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af pakkelabel - samt et billede af kassens beskyttende indhold.
Alle reklamationer skal sendes til trinepihlfossing@gmaill.com